lördag 17 juli 2010

Hör av dig!

Ni får väldigt gärna höra av er till mig om ni har en fråga eller vill att jag skall skriva om något speciellt gällande träning eller kost. Maila mig i så fall på rationalexercise@gmail.com. Jag skulle även uppskatta om ni tog er tiden att kommentera inläggen om det är något som ni finner värt att kommentera.
Jag har ganska många färdiga uppslag på vad jag skall skriva om framöver och jag skall försöka vara så aktiv som möjligt, så du är regelbundet varmt välkommen tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna se att du gjorde en jämförelse med gammal hederlig gymträning och exempelvis crossfit, som är på framfart i Sverige. Då jag vet att du föredrar strikt träning överlag, så skulle det vara intressant att få din syn på Crossfit, där det ofta handlar om att göra exempelvis ett antal lyft/repetitioner på kort tid.

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar!

    Jag lovar att det kommer, men jag vågar inte lova när. Håll utkik!

    /Henrik

    SvaraRadera