måndag 30 augusti 2010

Nya maskiner och nytt schema

Jag pratade med företaget som levererar våra maskiner härom dagen och de beräknar komma till Rollsbo och installera de nya maskinerna i mitten på september månad. Det blir med andra ord något senare än vad jag hade hoppats på, men den som väntar på något gott...
Förövrigt startar höst-schemat idag. Öppettiderna utökas och det finns många gruppträningspass att välja mellan. Själv har jag två pass fler än i våras. Fys på tisdagar 17:00 och Box på torsdagar 17:30.
Jag är relativt ny som Fys-instruktör och som en av de ansvariga för konceptet jobbar jag för fullt med att utveckla denna underbara gruppträningsform. Bland annat är ny utrustning beställd. Jag gav deltagarna på förra veckans pass några ledtrådar till vad som kommer hända, men jag berättade inte allt. Det väntar jag med att avslöja innan första passet då förändringen sker.
Mitt Box-pass gick bättre än någonsin i våras och jag känner på mig att det kommer bli minst lika bra nu till hösten och vintern. Förhoppningsvis kommer jag få tid till att åka runt och vikariera på andra Sportlife-klubbar i närheten oxå. Om det finns utrymme för det skall jag filma lite på mina pass och klippa ihop en nice video.
Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar