måndag 4 april 2011

FIBO 2011

På torsdag nästa vecka åker jag och några kollegor till FIBO-mässan i Tyskland. Det är världens största mässa för träningsutrustning och kosttillskott. Det kan hända att man inte behöver något pass för att åka till Tyskland, men jag passade ändå på att skaffa ett då mitt gamla inte längre är giltigt. Detta visade sig inte vara gjort i en handvändning. I fredags satt jag på passcentralen i Göteborg och väntade i tre timmar utan att få gjort det jag skulle. När det var en halvtimma kvar till stängning stod det fortfarande fler än hundra personer före mig i kön, så det var ingen idé att stanna. Idag gick det bättre. Det blev lika lång väntan, men de hann bli min tur innan de stängde. Idag var jag dessutom bättre förberedd med lurar till Iphone:en så jag bland annat kunde lyssna på Filip och Fredriks podcast, vilken gjorde väntan väldigt mycket mer uthärdlig. Självklart kommer det ett utförligt videoreportage från FIBO efter hemkomsten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar