tisdag 19 april 2011

FIBO - Del 1

Resan till Tyskland och FIBO-mässan bjöd på det mesta och mycket av det fångades på film. Jag valde att dela upp materialet i flera delar. Totalt blir det två eller tre delar. Den första delen innehåller mest blandade grejer. Samtidigt som det fanns många montrar med mer eller mindre klassiska maskiner var det cirkelträning och alternativa träningsredskap som var trenden. Allt blir extra intressant i och med de tusen nya kvadratmetrarna som snart behöver fyllas med ny utrustning hemma i Rollsbo.



4 kommentarer:

  1. Fan vad jag vill åka med nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Snygg spaning 1.20 ;)

    SvaraRadera
  3. Riktigt underhållande video! Såg ut som att ni hade riktigt kul!

    SvaraRadera
  4. Jag har inte lagt märke till den spaningen innan :)

    Ja, vi hade riktigt roligt ...och det roligaste har jag inte ens visat än. Förhoppningsvis blir det en del 3. Jag har inte tillräckligt med material för att göra en tredje del, men om Jonas ger mig det han filmade också så blir det en tredje del.

    SvaraRadera