torsdag 28 april 2011

Intressant läsning

Jag har utökat mitt bibliotek med sex nya böcker. Alla handlar om kost. Mina tre syften med denna läsning är att uppdatera min kunskap, ta tid till att sitta ner och ta det lugnt samt att recensera dem här på hemsidan. Med hänsyn till familj och jobb känner jag mig väldigt optimistisk när jag planerar att få läst dessa inom en kort tid, men jag tror att de kommer att vara relativt lättlästa, så förhoppningsvis kommer det inte att vara några problem. Om du har läst någon av dem får du gärna lämna en kommentar.

3 kommentarer:

  1. Mycket spännande! Ska själv snart påbörja "Matrevolutionen" :) Recensioner på bloggen sen tack :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte bestämt mig för vilken jag skall börja med, men självklart kommer det recensioner.

    SvaraRadera
  3. Det ska bli väldigt intressant att se vad du tycker om matrevolutionen. Börja gärna med den. :)
    Jag har själv gått ner 60 kilo med lågkolhydratskost.

    SvaraRadera