torsdag 15 september 2011

Challenge-musik

Här har ni spellistan som jag har använt de två senaste Challenge-passen. De fyra första låtarna är bara förspel som sätter stämningen innan passet börjar och den sista är för nedvarvning. Det är inte många nyproducerade låtar, men det är en underbar blandning som hjälper till att motivera genom hela passet!
Det senaste tillagda i mitt iTunes-bibliotek är The Black Keys. Jag såg filmen Limitless härom dagen och  den hade en skön låt till eftertexterna. Med hjälp av min iPhone och app:en MuiscID fick jag snabbt veta att det var The Black Keys med låten Howlin for you.

Efter passet igår fick jag höra att det var väldigt jobbigt, roligt och annorlunda, vilket är underbara ord i mina öron då det är precis det som jag eftersträvar att leverera! Jag fick även höra att musiken var bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar