måndag 26 september 2011

Maggies Farm

Här är min favoritlåt att träna till just nu. Jag har med den på både mina Box- och Challenge-klasser. Det är ursprungligen en Bob Dylan-låt, men Rage Against The Machine-versionen är mycket mer i min smak :)
Jag hörde den faktiskt på tv eller om det var i en film för några veckor sedan och hörde naturligtvis direkt att det var RATM (svårt att inte känna igen), men jag kände inte igen låten så jag plockade fram min iPhone för identifikation. Efter att jag visste vad låten hette såg jag att jag faktiskt redan hade den i mitt iTunes-bibliotek. Förstår inte hur jag kan ha missat den.

2 kommentarer:

  1. Samma här, en av mina absolut bästa träningslåtar!
    i övrigt blir det mest snabb metal och sånt, men denna(och många andra av RATM's låtar) ger kraft och får adrenalinet att pumpa!
    /samuel

    SvaraRadera
  2. Då antar jag att du även känner till och gillar One minute silence?

    SvaraRadera