tisdag 20 september 2011

Nyinvigning

Igår var det den stora nyinvigningen av Sportlife Rollsbo - Sveriges numera största Sportlife-klubb. Mitt jobb har huvudsakligen handlat om förberedelser, så på kvällen hade jag förmånen att mest gå runt och ta del av atmosfären.
Jag hade bokat in träning med en kund 17:30 och var lite rädd för att det inte skulle gå att genomföra, men vid den tiden var de flesta fortfarande upptagna med att gå runt och titta på allt nytt, så det var inga problem.
Innan jag åkte hem för dagen beställde jag en pulsklocka från Polar som var på plats och visade upp sina produkter. Jag har personligen alltid varit nöjd med den konditionsträningen jag får på köpet från min övriga träning, men nu är planen att börja experimentera med lite specifik konditionsträning framöver.

För er som missade gårdagen finns det fortfarande happenings att se fram mot resten av veckan. Programmet för vad som händer utöver det vanliga finner ni på Sportlifes hemsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar