tisdag 18 oktober 2011

Apple + Cybex = Sant

Flera av de nya konditionsmaskinerna har en vit kontakt som du kan koppla till din iPhone eller iPod. Detta gör att du kan se videomaterial från iPhone:en/iPod:en på maskinens skärm. Förutom film som är lagrad på din enhet går det även att titta på YouTube-klipp samt stream:a material från applikationer som SVT Play och liknande. Jag hade inget lagrat på min iPhone när jag skulle testa detta i morse, så jag kollade den senaste videon jag laddade upp på YouTube. Telefonen/iPod:en laddas samtidigt som du tittar, så du behöver inte vara rädd för att batteriet skall ta slut.


På tal om detta så finns numera även film att hyra och köpa på iTunes Store. Att hyra en film kostar 29kr, 39kr eller 49kr beroende på hur ny filmen är. Man har 30 dagar på sig att se filmen man har hyrt, men från att man börjar se den har man 48 timmar på sig att se färdigt den. Priset för att köpa en film varierar mer och kan vara allt från 79kr till 169kr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar