onsdag 23 november 2011

Numrering av maskiner

Medlemmar har bett mig numrera våra maskiner för att enklare kunna identifiera dem, men jag har hela tiden velat vänta till alla nya maskiner var på plats. Nu när de är på plats och dessutom möblerade korrekt är det äntligen dags för numrering. Jag startade och hann med de flesta i lilla gymet tidigare idag och kommer göra klart resten under veckan.

Jag lämnade även in ryggstödet till Pullover-maskinen för omklädning idag, vilket innebär att den inte går att använda för tillfället. Jag räknar med att den kommer att vara åter i bruk i morgon kväll.


3 kommentarer:

  1. Vad väger "shrug-baren"?
    Tar dessutom för givet att alla skivstänger väger 20kg som används uppe på "plattformarna"?

    Dessutom undrar jag även hur höga lådorna man kan hoppa upp på är..

    Mvh. P

    SvaraRadera
  2. Jag är ganska säker på att den väger 19kg. Jag kan dubbelkolla det i morgon.

    Jag har inte kontrollvägt de traditionella stängerna, men de skall väga 20kg.

    Lådorna är 50cm och 70cm höga.

    /Henrik

    SvaraRadera
  3. Shrug bar:en väger 18,6kg

    SvaraRadera