onsdag 4 januari 2012

Uppgraderad och Digital

Igår fick jag min nya iPhone 4S. Jag hade en svart iPhone 4 innan, så för variationens skull valde jag en vit. Det märks tydligt att den gör allt snabbare, men några andra skillnader har jag inte hunnit utforska än.   I samband med detta överger jag den analoga kalendern. Innan har jag trott att jag inte skulle gilla att använda  iPhone:en som kalender, men det funkar mycket bra och jag har snabbt upptäckt fördelar som jag tidigare inte har tänkt på.


2 kommentarer:

  1. Jag funderar också på hur jag skall göra nu när min kalender tar slut, hur har det fungerat? Det har gått ett tag sedan januari? Märker du att tider du bokat upp försvinner efter ett tag eller ligger de kvar "för alltid"? :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det har funger mycket bra. Jag misstänker att vissa bokningar har försvunnit pga att de är ett antal dagar gamla, men jag har inte gjort någon närmare undersökning för att bekräfta detta.

    SvaraRadera