torsdag 17 januari 2013

Föreläsning

Till helgen är det dags att utbilda kollegor i bland annat anatomi. Jag hittade några applikationer i App Store som hjälper mig att höja kvaliteten på föreläsningarna avsevärt. Nedan ser ni till vänster en Power Point-slide som jag tidigare använt. Till höger ser ni en stillbild av en 3D-animation från "3D Muscle Premium" som jag kommer att använda istället. Undertiden som armbågen böjer och sträcker sig kan jag rotera bilden hur jag vill och betrakta den från alla möjliga vinklar!

Utbildningen innebär att vikarier tar hand om mina klasser och instruktioner lördag och söndag. Daniel Olsson kör Challenge och Peter Hedström kör Box. Nästa helg kör jag som vanligt igen!


2 kommentarer:

  1. Har ni några planer på sådana föreläsningar för medlemmar igen? Jag var på ditt kostföredrag för flera månader sedan som ju var väldigt uppskattat med mycket folk. Jag tror att även allmän träningskunskap, anatomi och skaderisker m.m. hade varit uppskattade ämnen hos publiken. Använd gärna en headsetmikrofon nästa gång bara :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ja, det finns planer på fler föreläsningar. Det finns inget som är bestämt ännu och jag vågar inte säga hur snart det kan ske, men förhoppningsvis snart. Om det blir i så stort format som senast skall jag definitivt använda mikrofon :)

    SvaraRadera