måndag 9 februari 2015

Alternativt pass

Idag blev det ett alternativt pass med en massa gott och blandat:

1 set Benspark
1 set Liggande Lårcurl
1 set Utfall
Övningarna ovan gjorde jag i syftet att värma upp musklerna kring knät under kontrollerade former.

Over Head Squat
5 reps på 20, 25, 30, 35, 40 och 45kg
Kändes stabil och kommer förmodligen att tränas på i morgon igen.

Ground 2 Over Head
30 reps på 40kg
Detta är i princip första gången jag tränat Push Jerk på riktigt och jag är väldigt nöjd med hur jag fick till tekniken.

Kippade Chest 2 Bar
5 set á 3-5 reps
Det tog ett tag att komma in i tekniken. Jag kände mig tung och var mör i armbågar och axlar efteråt.

Strikt Ring Muscle Up
1st (hade inte kraft kvar till fler)

Strikt Toes 2 Bar
5 reps

Strikt Knees 2 Elbows
4 set á 5 reps



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar